Jednym z najlepszych i najczęstszych sposobów, w jakie ludzie mogą promować swój produkt lub firmę, jest marketing e-mailowy.

Ale aby ta metoda była skuteczna, trzeba wiedzieć, co robi. Poniższy artykuł zawiera porady dla każdego, kto chce zająć się e-mail marketingiem.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe odniosły sukces, upewnij się, że masz uprawnienia do ich wysyłania. Jeśli nie masz pozwolenia od swoich odbiorców, potencjalne konsekwencje mogą sięgać od dodania filtrów antyspamowych aż do umieszczenia na czarnej liście przez samych dostawców usług internetowych.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Dowiedz się jak najwięcej z różnych źródeł, aby stać się mistrzem e-mail marketingu. Szukaj informacji w Internecie lub sprawdzaj książki z biblioteki. Istnieje wiele zajęć, na które możesz się zapisać.Upewnij się, że formaty wiadomości e-mail są testowane. Nowe oferty i najważniejsze informacje powinny być zawsze na górze. Eksperymentuj jednak z różnymi formatami, aby określić, które formaty zapewniają najlepsze odpowiedzi. Kiedy już zdasz sobie sprawę z tego, co jest skuteczne, trzymaj się tego. Pomaga to Twoim klientom zapoznać się z Twoją firmą, dzięki czemu zawsze wiedzą, dokąd się udać, aby uzyskać od Ciebie dodatkowe informacje.W swoich kampaniach e-mailowych wykorzystuj jak najmniej grafiki. Co musisz wiedzieć o e-mail marketingu

Wiele klientów poczty e-mail nie pozwala na wczytywanie obrazów, więc wysyłanie wiadomości silnie zależnej od grafiki jest bezużyteczne, ponieważ wielu subskrybentów nie będzie w stanie tego zrozumieć.

Ponadto w przypadku nadużycia grafiki Twój e-mail prawdopodobnie trafi do folderu ze spamem.Nawet jeśli możesz mieć pokusę, nie naprawiaj adresów e-mail, które wyglądają na błędnie napisane lub błędnie wpisane. Biorąc pod uwagę poufny charakter wiadomości e-mail, ważne jest, abyś nie majstrował przy tym, co wpisała osoba.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Upewnij się, że Twoja strategia e-mail marketingu wykorzystuje „inteligentną wytrwałość”. Powiedziawszy to, powinieneś upewnić się, że jest to z właściwymi klientami. W przeciwnym razie nie będzie to miało aż takiego znaczenia. Dalsze kierowanie do niewłaściwej grupy potencjalnych klientów po prostu wywołuje złą wolę i nie jest dobrym wykorzystaniem zasobów.Jak już wcześniej wspomniano, e-mail marketing stał się obecnie popularnym sposobem promowania produktu. Aby dana osoba odniosła sukces w tej technice, musi posiadać wiedzę na ten temat. Korzystając z powyższych wskazówek, możesz w mgnieniu oka zmienić każdego w eksperta od e-mail marketingu.