Jeśli marketing artykułów jest kolejnym krokiem do promocji firmy, który Twoim zdaniem jest słuszny, najpierw upewnij się, że masz najlepsze koncepcje.

Jeśli nie rozumiesz, co daje artykułom moc naprawdę promującą Twoją firmę, nie możesz uzyskać pożądanych wyników, ale możesz skorzystać z porad zawartych w tym artykule, aby na początek uzyskać właściwe zrozumienie.Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na znalezienie artykułu przez wyszukiwania, nie popełnij błędu publikowania go w więcej niż jednym miejscu. O wiele lepiej opublikować go raz, pod jednym adresem URL i linkując do niego za pomocą tagów z innych lokalizacji. Dzieje się tak, ponieważ sposób rankingu stron Google w wyszukiwaniach opiera się na liczbie i jakości linków do pojedynczej strony. Im więcej razy pojawia się Twoja strona, tym więcej miejsc gromadzą się te linki i tym słabsze będą Twoje wyniki wyszukiwania.Marketing artykułów może być bardzo skutecznym sposobem na przyciągnięcie ruchu do Twojej firmy, ale nigdy nie powinieneś próbować używać tandetnych technik, takich jak automatyczne pisanie artykułów. Te programy generują straszliwą pracę, która sprawi, że w pośpiechu wyrzuci Cię z większości katalogów artykułów. Zrób to sam lub zlecaj na zewnątrz, ale nigdy nie automatyzuj procesu.Poznaj zasady swojego katalogu artykułów. Każdy katalog ma swoje własne wytyczne dotyczące przesyłania.Zrób e-booka. To jest swego rodzaju portfolio, zbiór wszystkich artykułów, które napisałeś. Nie chcesz, aby była za mała, więc poczekaj, aż zgromadzisz dużą liczbę artykułów. Możesz użyć tego, aby pochwalić się swoimi umiejętnościami pisania lub sprzedać je osobom szukającym kolekcji artykułów.Korzystanie z odpowiednich technik pisania może mieć znaczenie dla marketingu artykułów. Wyjmij tajemnicę marketingu artykułów dzięki tym wskazówkom

Właściwy styl może przyciągnąć czytelników, podczas gdy style, które są zbyt nudne lub w inny sposób niepożądane, mogą zniechęcić czytelników i sprawić, że ruszą dalej.

Trzeba dokładnie przemyśleć technikę pisania, którą posługują się w swoim artykule.Skorzystaj z pola zasobów autora lub skorzystaj z końca artykułu, aby uzyskać linki do Twojej witryny. W tych obszarach musisz skupić się na autopromocji. Spróbuj dodać co najmniej 1 do 2 linków w tych obszarach. Stanowią one „wezwanie do działania”, aby czytelnicy mogli znaleźć więcej informacji w Twojej witrynie.Aby znaleźć nowe blogi i witryny, w których publikujesz swoje treści, po prostu skontaktuj się z nimi bezpośrednio i zapytaj. Na przykład, jeśli znajdziesz bloga sportowego, możesz skontaktować się z nim i wspomnieć, że napiszesz świetny artykuł na ich stronę, jeśli pozwoli Ci (i tylko) na link do Twojej witryny w biografii autora lub wierszu tytułu. To dobry sposób na zwiększenie obecności w sieci.Umieść w artykule linki, które prowadzą zarówno do Twojego bloga, jak i do oryginalnego posta na dany temat. Ustaw tytuł swojego bloga jako stały link z powrotem do posta. Każdy artykuł powróci do innego aspektu Twojego bloga, a wyszukiwarki zobaczą, że poruszasz wiele różnych tematów.Używaj nagłówków zawierających pytania, odpowiedzi lub statystyki w swojej witrynie i biuletynach. Tego typu nagłówki mogą przyciągnąć uwagę ludzi, a także dostarczyć potencjalnym nabywcom wiele informacji o Twoim produkcie lub usłudze, nawet jeśli nie czytają tekstu następującego po nagłówku.Aby naprawdę wprowadzić marketing artykułów do pracy w działaniach marketingowych Twojej firmy w Internecie, powinieneś wiedzieć, które elementy naprawdę działają, jakie strategie zapewniają oczekiwane rezultaty i jakie koncepcje są najważniejsze dla tego procesu. Korzystanie z tych wskazówek dotyczących marketingu artykułów sprawi, że Twoja firma pójdzie w pożądanym kierunku.